Bine ai venit la antrenament!
Dincolo de profitabilitate, întrecerea brandurilor este în special pentru primul loc în mintea și inima clienților. Competiția dintre acestea începe de la înțelegerea regulilor jocului și a premiului final. Marketerii care sunt creativi și știu cum să ajungă la clienți, vor câștiga jocul.
Ascultă acum episodul și află care este cea mai bună sursă de inspirație pentru marketing:
Al doilea antrenament de marketing te ajută:
- să optimizezi mixul de marketing în funcție de acele lucruri care contează pentru clienți;
- să găsești idei pentru dezvoltarea de noi produse sau servicii pe care să le oferiți;
- să găsești idei noi de oferte;
- să faci conținut mai convingător pentru comunicarea companiei și a ofertei.
Dacă ți-a plăcut, nu uita să te abonezi!
Citatul săptămânii:

Începe antrenamentul cât mai repede!
Mult spor și energie!

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
1 Response to "Ep. 2 – Cea mai bună sursă de inspirație pentru Marketing"
Exp. 2 Surse foarte bune de inspiratie pot fi obiectivele, provocarile si fricile cleintilor pe care le obtinem pe dou a cai: a) discutia saptamanala cu cel putin cinci clienti ( ii intrebam de ce cumpara de la noi si nu de la altii si daca ar recomanda magazinul nostru si altora si de ce) si b) prin consutarea review -urilor marilor magazine, care vand produse similare cu ale magazinului nostru si care branduri primesc nemultumirile si ofurile cliientilor .