În acest antrenament, îți exersezi abilitatea de a realiza o Propunere Unică de Vânzare pentru afacerea pe care o reprezinți. Propunerea realizată te ajută să ai claritate privind principalul mesaj cheie de comunicare. Pe acesta poți să-l afișezi pe site, acolo unde vrei să captezi atenția în sub 8 secunde. De asemenea, propunerea unică de vânzare îți este un bun aliat atunci când dorești să te prezinți în cadrul unei întâlniri de business networking sau când discuți cu un posibil investitor.
Începe acum antrenamentu! ⤵
Dacă ți-a plăcut acest episod, te sfătuiesc să te aboneazi prin platforma preferată de podcasting, pentru a nu pierde următorul episiod, și, dacă nu e prea mare deranjul pentru tine, m-ar ajuta să îmi lași o recenzie constructivă.
Mult spor și energie!
Călin

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
1 Response to "Ep. 47 – Scrie Propunerea Unică de Vânzare (PUV) pentru mai multă claritate în comunicare"
Am o sugestie, sa scrii si varianta in scris a podcastului, vine cu multe avantaje, dar in special pentru cei care prefera sa citeasca.