În antrenamentul de astăzi, vreau să exersăm muschii afacerii responsabili de distribuție, respectiv de a face posibil ca produsul sau serviciul nostru să ajungă la clienți. Oricât de bună ar fi oferta și notorietatea companiei, dacă produsele și serviciile nu pot fi achiziționate și consumate de către clienți, toate eforturile sunt în zadar.
Îți povestesc și despre succesul Trilulilu.ro și gafa făcută de Biserica Ortodoxă Română, ambele având legătură cu distribuția și marketingul.
Ascultă acum episodul 6 și nu uita să te abonezi la podcast.
Citatul din acest episod:

Mult spor și energie!

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
2 replies to "Ep. 6 – Distribuția noastră MAI de toate zilele"
Trilulilu s-a lansat în 2006-2007 . În anul 2016 era istorie. Clipul audio este spre marketing de tabloid. Puțini ascultă ce vb, restul dau din cap.
Am să actualizez partea privind anul Trilulilu. Mulțumesc pentru observație.
Cine are urechi de ascultat și face exercițiile va fi mai câștigat decât cel care vine pentru can-can.