În antrenamentul de astăzi, vreau să exersăm muschii afacerii responsabili de distribuție, respectiv de a face posibil ca produsul sau serviciul nostru să ajungă la clienți. Oricât de bună ar fi oferta și notorietatea companiei, dacă produsele și serviciile nu pot fi achiziționate și consumate de către clienți, toate eforturile sunt în zadar. 

Îți povestesc și despre succesul Trilulilu.ro și gafa făcută de Biserica Ortodoxă Română, ambele având legătură cu distribuția și marketingul.

Ascultă acum episodul 6 și nu uita să te abonezi la podcast.

Citatul din acest episod:

Mult spor și energie!

    Câteva răspunsuri "Ep. 6 – Distribuția noastră MAI de toate zilele"

    • Constantin Cristian

      Trilulilu s-a lansat în 2006-2007 . În anul 2016 era istorie. Clipul audio este spre marketing de tabloid. Puțini ascultă ce vb, restul dau din cap.

      • Călin Biriș

        Am să actualizez partea privind anul Trilulilu. Mulțumesc pentru observație.
        Cine are urechi de ascultat și face exercițiile va fi mai câștigat decât cel care vine pentru can-can.

Lasă un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi publicată