În acest antrenament îți spun cum să faci bugetul de marketing, astfel încât să afli cât reprezintă din cifra de afaceri. Acest lucru te ajută să-ți cunoști mai bine compania, strategiile acesteia și să-ți planifici mai bine pașii următori.
Bugetul de marketing este rezultatul final al planificării de marketing, iar dacă îl stabilești bine, îți va fi ușor să urmărești toate acțiunile de marketing, rezultatele acestora și impactul lor financiar.
Începe antrenamentul chiar acum!
Citatul săptămânii:

Mult spor și energie!
Călin

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.