Fiind perioadă de carantină națională și internațională, toate afacerile au fost afectate. Unora le-au crescut vânzările, altora le-au scăzut vânzările și s-au închis sau s-au adaptat să poată trece peste această perioadă. Antreprenorii și marketerii ingenioși care au știut să-și redefinească activitatea, au găsit soluții la care mulți nu s-au gândit.

Antrenamentul de astăzi te ajută să redefinești activitatea companiei și să adaptezi oferta și comunicarea la orice situație de criză economică. Dacă faci exercițiile, vei descoperi legătura dintre viziunea companiei și marketingul acesteia. 

Nu mai sta pe gânduri. Fă chiar acum exercițiile din acest antrenament și adaptați-vă oferta încât să continuați să generați vânzări chiar și în această perioadă de criză.

Dacă ți-a plăcut acest episod, nu uita să te abonezi la podcast și să-l recomanzi prietenilor sau colaboratorilor de business.

Citatul sătpămânii:

Mult spor și energie!

    Câteva răspunsuri "Ep. 3 – Redefinirea ofertei companiei în perioadă de criză economică"

    • Liliana

      Multumesc pt „antrnament”.Chiar citesc in ceasta perioada cartea recomandata de tine.
      Insa activitatea mea fiind organizare de excursii in Romania, este acum oprita si chiar nu am nici o idee despre ce as putea face. Poate imi poate oferi cineva o sugestie…

      • Călin Biriș

        Liliana, cred că ai o provocare mare în această perioadă. Recomandarea mea este să nu te ții cu dinții de serviciul pe care îl oferi acum și să te gândești ce altceva poți dezvolta în această perioadă care să nu depindă de prezența ta fizică, dar să servească aceluiaș scop, de a ajuta persoanele să se bucure de vacanță sau concediu. Spre exemplu:
        – ai putea face un curs online despre „Cum să-ți organizezi propria excursie pentru a avea cea mai bună experiență!”;
        – poți face alte cursuri despre ce înseamnă să fii ghid;
        – poți scrie o carte despre cele mai frumoase locuri din România pe care să o publici și să o vinzi;
        – poți să-ți deschizi un magazin online cu ghiduri de excursii și echipamente montane.

        Dacă te gândești bine, poate mai îți vin idei bune. Mult succes și multă sănătate!

      • Florea Corina

        Fă tu o excursie.
        Relaxează-te .

    • Mirza Maria

      Exemplu: Avem o companie care fabrica ambalaje din plastic, ( pungi, farfurii, pahare, tacamuri, tavi, suporturi, servetele de unica folosinta etc. )pentru firmele cu profil de fast food. Azi compania este practic in faliment din cauza COVID 19, si din cauza legislatiei Europene care intra in forta din 2021 si care legislatie interzice folosirea ambalajelor si ustensilelor din plastic pentru firmele cu profil fast-food.
      In aceste conditii am decis sa inlocuim pasticul si sa folosim ca materii prime materiale biodegradabile: hartie, folii ecologice-biodegradabile, impletituri din: papura, nuiele de salcie, rachita, bambus, paie, fibre de canepa, fire de bumbac, precum si lemn tare pentru sculptat: furculite, cutite si lingurite de unica folosinta.

Lasă un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi publicată