Află din acest antrenament despre eșec, despre Amazon, despre ce înseamnă o cultură organizațională orientată spre inovație și despre marketing online. De asemenea, îți dau un exercițiu care te ajută să-ți exersezi aptitudinile de inovator.
Dacă pui în practică acest antrenament, vei ajuta compania să depășească perioade incerte, să se diferențieze într-o piață aglomerată de competitori și te ajută să găsești tactici noi de marketing care să aducă vizibilitatea și profitabilitatea pe care o dorești.
Începe chiar acum antrenamentul! ⤵
În acest episod recomand cartea Jeff Bezos și epoca Amazon.
Citatul episodului:
Dacă ți-a plăcut acest episod, te sfătuiesc să te aboneazi prin platforma preferată de podcasting, pentru a nu pierde următorul episiod, și, dacă nu e prea mare deranjul pentru tine, m-ar ajuta să îmi lași o recenzie constructivă.
Mult spor și energie!
Călin
Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.