În acest antrenament, vreau să analizezi posibilitatea de a crește vânzările companiei prin alegerea uneia dintre cele 4 strategii de marketing prezentate. Acest lucru îți poate da o direcție nouă care să te ajute să crești vânzările companiei în mod eficient. În schimb, dacă nu iei o decizie strategică la momentul potrivit, poți ajunge chiar și să falimentezi compania.
Dacă ai un magazin online sau urmează să-ți deschizi unul și vrei să afli ce presupune să vinzi peste hotare, participă gratuit la webinarul de miercuri, 3 Februarie, de la 16:15.
În cadrul acestuia îl am invitat pe Florin Toma, eCommerce Manager la DHL Express România și pe Corina Florescu, Assistant Manager în cadrul Zonia.ro, un magazin românesc de fashion care vinde la nivel internațional. Vezi detalii și înscrie-te la webinar.
Citatul din acest episod:
Dacă ți-a plăcut acest episod, te sfătuiesc să te aboneazi prin platforma preferată de podcasting, pentru a nu pierde următorul episiod, și, dacă nu e prea mare deranjul pentru tine, m-ar ajuta să îmi lași o recenzie constructivă.
Mult spor și energie!
Călin
Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.