Este important ca fiecare marketer și antreprenor să aibă pe lista de obiective generarea de noi contacte și comunicarea cu acestea.
Pe termen lung nu este sănătos să depinzi de un număr fix de clienți sau să-ți plafonezi dezvoltarea afacerii. De aceea, în acest antrenament exersăm gândirea pe termen lung concentrându-ne pe construirea listelor de contacte și pe realizarea de sisteme automate de comunicare. Exercițiile sunt simple, dar de impact.
Începe chiar acum antrenamentul!
Un gând din acest antrenament:
Dacă ți-a plăcut acest episod, te sfătuiesc să te aboneazi prin platforma preferată de podcasting, pentru a nu pierde următorul episiod, și, dacă nu e prea mare deranjul pentru tine, m-ar ajuta să îmi lași o recenzie constructivă.
Mult spor și energie!
Călin
Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.