Află din acest antrenament cum depistezi unde sunt problemele în campaniile de promovare. Această aptitudine de analiză îți oferă agilitate în acțiunile tale de marketing și te ajută să ai mai multă liniște atunci când lucrurile merg bine. De asemenea, te ajută să-ți îmbunătățești capacitatea de planificare, implementare și optimizare de campanii.
Tot din acest antrenament afli și care sunt diferențele dintre campaniile cu obiective de notorietate și cele cu obiective de vânzări.
Începe chiar acum antrenamentul!
Un gând din acest episod:
Dacă ți-a plăcut acest episod, te sfătuiesc să te aboneazi prin platforma preferată de podcasting, pentru a nu pierde următorul episiod, și, dacă nu e prea mare deranjul pentru tine, m-ar ajuta să îmi lași o recenzie constructivă.
Mult spor și energie!
Călin
Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing.
Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.